איך מגישים תביעה להגדלת קצבה לניצולי שואה.

איך מגישים תביעה להגדלת קצבה לניצולי שואה?

לא מעט ניצולי שואה זכאים לקבל קצבת זקנה סוציאלית מהביטוח הלאומי הגרמני. רבים הגישו בעבר תביעה ואושרה להם קצבה נמוכה יחסית.

חשוב לדעת כי בעקבות השינויים והתיקונים השונים בחוק, הביטוח הלאומי הגרמני מוכן לאשר תביעות שנדחו בעבר ואף להגדיל את סכום הקצבה שנקבע בשנים קודמות. לצורך כך, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

אנו במשרד עו"ד סיבר ווייצקר נשמח לסייע לכם להגיש תביעה להגדלת קצבה לניצולי שואה. אנו מתמחים בהגשת תביעות לביטוח הלאומי הגרמני ומכירים לעומק את כל הניואנסים השונים, שיעזרו לכם להגדיל את סכום הקצבה ולשפר את איכות החיים שלכם.

מה חשוב לדעת לגבי הגדלת קצבה לניצולי שואה?

קודם כל, חשוב להבין כי כל ניצול שואה שעבד באחד הגטאות שהיו תחת שליטת או השפעת גרמניה הנאצית, זכאי לקבל קצבת זקנה סוציאלית מהביטוח הלאומי הגרמני. הסכם שנחתם בין ממשלת ישראל לבין ממשלת גרמניה קבע כי מדובר על עבודה מרצון, המצריכה תשלום של פנסיה סוציאלית, בדיוק כמו כל עבודה אחרת.

לכן ניצולי שואה שעבדו באחד הגטאות המאושרים על ידי ממשלת גרמניה וקיבלו תמורה עבור העבודה, כולל תוספת מזון, בגדים או מכסה, זכאים לקבל את קצבת הזקנה המגיעה להם מהביטוח הלאומי הגרמני. מדובר לרוב על עבודות הכוללות ניקיון, עזרה במטבחים, טיפול בילדים, פינוי שלג וכדומה.

גובה הקצבה תלוי בגילו של ניצול השואה ומשך התקופה שבה הוא עבד. בעבר הנטייה של הביטוח הלאומי הגרמני הייתה לאשר קצבאות נמוכות יותר, אך בשנים האחרונות עם הוספת גטאות נוספים לרשימת הגטאות המאושרים על ידי ממשלת גרמניה, קיימת נטייה להעלות את גובה הקצבה.

לכן כל ניצול שואה יכול להגיש בקשה להגדלת גובה הקצבה, במטרה לשפר את איכות החיים שלו.

איך מגישים תביעה להגדלת קצבה לניצולי שואה.

כיצד ניתן להגיש תביעה להגדלת קצבה לניצולי שואה?

מומלץ תמיד להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בתחום, על מנת לזרז את תהליכים ולהבטיח את גובה הקצבה המקסימלי המגיע לכם. עורכי דין העוסקים בתחום יודעים בדיוק כיצד להשיג את המקסימום האפשרי מהביטוח הלאומי הגרמני, מאחר והם מכירים את כל דקויות החוק.

ניתן כמובן לנסות להגיש את התביעה בצורה עצמאית, אך הדבר מצריך לא מעט התעסקות, סבלנות ובירוקרטיה. יש צורך לפנות לסניף הביטוח הלאומי בגרמניה המטפל בעניינכם, על מנת לבקש בדיקה חוזרת של זכאותם לפנסיה סוציאלית.

כדאי לציין כי תביעות שנדחו בעבר יכולות היום להתקבל ולזכות את ניצולי השואה בתוספת של קצבה חודשית, לכן מומלץ להגישן מחדש.

אנו במשרד עו"ד סיבר וויצקר נשמח להגיש בשמכם תביעה להגדלת קצבה לניצולי שואה. אנו מתמחים בהגשת תביעות לביטוח הלאומי הגרמני ויודעים בדיוק כיצד לזרז את התהליך ולקבל את סכום הקצבה הגבוה ביותר. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *