פיצויים מגרמניה ליהודי בלוגריה

פיצויים ליהודים ניצולי שואה מבולגריה - עו"ד סיבר ווייצקר

כל מי שמעוניין לדעת את המידע הרלוונטי ביותר בנושא של פיצויים מגרמניה ליהודי בולגריה, חייב להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום.
אם לפני כן ממשלת גרמניה הכירה רק בחלק מהגטאות שהיו תחת שליטת גרמניה, הרי שהיום החוק תוקן וניתן למצוא בו רשימה מעודכנת של כל הגטאות שהיו תחת סיפוח גרמניה הנאצית בזמן מלחמת העולם השנייה.

רשימה זו כוללת גם את הגטאות שנבנו בשטח בולגריה, דבר המעניק לניצולי השואה ששהו בגטאות האלו ועבדו בהם מרצון, קצבת זקנה סוציאלית מטעם הביטוח הלאומי הגרמני.

אנו במשרד עורכי הדין סיבר וויצקר נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל המידע והייעוץ המקצועי הדרוש לכם, על מנת להגיש בקשה לקבלת הפנסיה הסוציאלית מהביטוח הלאומי הגרמני.
אנו מתמחים בתחום מזה שנים ויודעים בדיוק כיצד לזרז הליכים וכיצד להגיש את התביעות והערעורים בצורה היעילה ביותר.

החשיבות של פיצויים מגרמניה ליהודי בולגריה

חשוב להבין כי אומנם החוק למתן פיצויים לניצולי השואה בגין העבודה שלהם בגטו חוקק כבר לפני שנים רבות, אך למעשה רוב הניצולים לא הצליחו לקבל ממשלת גרמניה את הקצבה המגיעה להם.

רוב התביעות שהוגשו על ידי הניצולים נדחו ממגוון רחב של סיבות שונות והניצולים נשארו ללא כספי הפיצויים המגיעים להם. אך בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי חיובי בגישה של ממשלת גרמניה, אשר הכניסה לרשימות המאושרות שלה מספר גטאות נוספים, שהיו תחת השלטון הנאצי בזמן מלחמת העולם השנייה.

כתוצאה מכך, ניצולי שואה ששהו בגטאות האלו ועבדו בהם בעבודות שונות, כגון עבודות ניקיון, עבודות במטבח או עבודות שכללו טיפול בזקנים או בילדים, יכולים להגיש תביעה לקבלת פנסיה סוציאלית מהביטוח הלאומי הגרמני. מדובר על פנסיה סוציאלית שניצולי השואה היו זוכים לקבל במידה והם היו עובדים בכל עבודה אחרת באותה התקופה.

פיצויים מגרמניה ליהודי בולגריה - עו"ד סיבר ווייצקר

פיצויים מגרמניה ליהודי בולגריה – עו"ד סיבר ווייצקר

פיצויים מגרמניה ליהודי בולגריה – כיצד ניתן לקבלת קצבת פנסיה סוציאלית?

על מנת לקבל את קצבת הפנסיה הסוציאלית מהביטוח הלאומי הגרמני, יש צורך לעמוד במספר תנאים שונים. למשל, יש צורך להוכיח כי ניצול השואה שהה באחד הגטאות המאושרים על ידי ממשלמת גרמניה, מאחר והממשלה מכירה אך ורק בגטאות שהיו תחת שליטת גרמניה. כמו כן, ניצול השואה חייב להוכיח כי הוא קיבל תמורה מסוימת עבור העבודה שלו בגטו, מאחר ועבודת כפייה אינה מזכה אותו בתשלומי הפנסיה הסוציאלית.

חשוב לציין כי התמורה לא חייבת להיות כספית, אלא כוללת גם מזון, בגדים, מכסה וכל טובת הנאה אחרת. כדאי לציין כי במידה וניצול השואה כבר אינו בחיים, הצאצאים שלו או בן/ בת הזוג שלו יכולים להגיש בשמו את המסמכים הנדרשים, אל מנת לקבל את גובה הקצבה המגיעה לו באופן רטרואקטיבי.

אנו במשרד עו"ד סיבר ווייצקר נשמח לסייע לכם בתחום של קבלת פיצויים מגרמניה ליהודי בולגריה. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

אודות

בין אם בשיחת טלפון או בפגישה אישית במשרד עורכי הדין שלנו בברלין – שונברג, יחד נוכל למצוא פיתרון לעניינך המשפטי.
אנו מציעים לך סיוע משפטי מהיר וענייני, ייצוג אסרטיבי ושמירה על האינטרסים שלך אל מול הרשויות ובתי המשפט.

למידע נוסף אנא צור עימנו קשר.

תמצאו אותנו

כתובת

Potsdamer Str. 86, 10785
Berlin
Germany

שעות מענה טלפוני

צרו קשר בדואר אלקטרוני