זכאות לקצבת יהודי בולגריה

קצבת זקנה חודשית לניצולי שואה מביטוח לאומי גרמני

קצבת זקנה חודשית לניצולי שואה מביטוח לאומי גרמני נחשבת בתור הכנסה חשובה ומשמעותית, עבור רוב ניצולי השואה.

יש לזכור כי ניצולי השואה הינם אנשים מבוגרים, שעברו לא מעט תלאות בחייהם ונאלצים היום להתמודד עם מחלות ובעיות גופניות שונות.

לכן כל סוג של קצבה יכול לשפר את איכות החיים שלהם ולהבטיח להם טיפול רפואי איכותי יותר וכמובן את היכולת לקנות תרופות ומזון באיכות גבוהה.

לכן חשוב לדעת כי כל עובדי הגטאות זכאים לקבלת קצבת זקנה מהביטוח הלאומי הגרמני, עבור העבודות השונות שהם ביצעו מרצון בתקופת השואה. מדובר על קצבה סוציאלית, המגיעה לכל ניצולי השואה, ששהו בגטאות המאושרים על ידי ממשלת גרמניה ועבדו בעבודות שונות, כגון ניקיון, מטבחים, מפעלים וכדומה.

קצבת זקנה חודשית לניצולי שואה מביטוח לאומי גרמני.

קצבת זקנה חודשית לניצולי שואה מביטוח לאומי גרמני – כל הזכויות שחשוב לכם להכיר!

רבים מניצולי השואה כלל אינם מעודכנים בזכויות השונות שלהם, מאחר ומדובר על אנשים מבוגרים, הנוטים להיות יותר מנותקים מהסביבה החיצונית.

אך חשוב לדעת כי החל משנת 1975 נכנס לתוקף ההסכם בין ממשלת גרמניה לבין ממשלת ישראל, הקובע כי כל עבודה מרצון שהתבצעה במסגרת הגטו, אינה שונה כלל מכל עבודה אחרת.

לכן אין שום סיבה שממשלת גרמניה לא תשלם קצבת זקנה עבור עובדי הגטאות, שעבדו בתקופת השואה בעבודות שונות, הכוללות טיפול בזקנים, טיפול בילדים, ניקיונות, מטבחים, מפעלים ועוד.

כמובן שעל מנת לקבל את הקצבה, יש צורך לעמוד בקריטריונים מסוימים. יש צורך להוכיח כי מדובר על עבודה מרצון ולא עבודה מכפייה, מאחר ועבור עבודה בכפייה לא ניתן לקבל קצבה סוציאלית מהביטוח הלאומי.

לכן הניצול חייב להראות כי הוא קיבל תמורה עבור העבודה שלו, כולל תוספת מזון, בגדים או מכסה בטוח יותר. 

מה מעולם לא ידעתם על קצבת זקנה חודשית לניצולי שואה מביטוח לאומי גרמני?

חשוב לזכור כי כל ניצולי השואה זכאים לקבל פיצויים עבור הסבל ועוגמת הנפש הנוראיים שהם עברו בתקופת השואה. אך מי ששהה ועבד באחד הגטאות שהיו תחת שליטת או השפעת גרמניה הנאצית, יכול לקבל קצבת זקנה סוציאלית.

לאחרונה נעשו שינויים שונים, שגרמו להוספת גטאות נוספות לרשימת הגטאות המאושרים על ידי ממשלת גרמניה.

לכן ניצולים שבקשתם סורבה, יכולים להגיש את תביעתם מחדש ולזכות בקצבת הזקנה המגיעה להם לפי חוק. כמו כן, חשוב לזכור כי ניתן להגיש תביעה להגדלת דמי הקצבה, דבר שיכול להשפיע על איכות החיים.

אנו במשרד עו"ד סיבר ווייצקר נשמח לסייע לכם לקבל קצבת זקנה חודשית לניצולי שואה מביטוח לאומי גרמני. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בהגשת תביעות לביטוח הלאומי הגרמני, דבר המאפשר לנו להכיר את כל הדקויות וכל הניואנסים השונים של הבירוקרטיה הקשורה בתהליך. נוכל לזרז עבורכם את הגשת התביעה וכמובן לנסות להגדיל אותה למקסימום האפשרי. צרו קשר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *